keskiviikko 8. joulukuuta 2021

15 Jouluista pikku kaaviota

 No heippodei 😊 

Miten sun joulun odotus on sujunut? Mulla se on sujunut kiireisesti. Osa nÀistÀ kiireistÀ on ollut sen verran salaisia, ettÀ en ole voinut postata niistÀ tÀnne vielÀ, mutta kaikki aikanaan.

Suunnittelin tuossa syksyllÀ, ettÀ tekisin tÀnne blogiin oman joulukalenterin. Minun piti laittaa joka pÀivÀlle joku kiva pieni jouluinen kaavio ja kierrÀtysvinkki. KÀvi kuitenkin niin, ettÀ se jÀi tekemÀttÀ. Liekkö syy kiireessÀ vai siinÀ, ettÀ nÀitÀ kalentereita on ollut tÀnÀ vuonna tarjolla niin paljon.

Jottei tĂ€mĂ€ joulukalenteri menisi kokonaan hukkaan, laitan tĂ€nne blogiin nyt 15 kaaviota tĂ€stĂ€ kalenterista, loppuja en kehtaa laittaa. Olen piirrellyt nĂ€mĂ€ itse ExcelillĂ€ ja kĂ€yttĂ€nyt osaa kaavioista  pari vuotta sitten tekemĂ€ssĂ€ni neulotussa joulukalenterissa.

Sen kalenterin annoin tyttĂ€relleni. Nyt minun tekisikin mieli tehdĂ€ ensi jouluksi itselleni uusi neulottu  kalenteri ja tiedĂ€n jo millaisen siitĂ€ haluan. Kunhan vaan muistaisin tehdĂ€ sen jossain vaiheessa ensi vuonna. TĂ€ssĂ€ alla nĂ€mĂ€ jouluiset pikku kaaviot ovat, oleppas hyvĂ€ 😊

Joulutouhuin, Kikiliakii

1.

2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.


15.





1 kommentti:

  1. Huomenta, kiitos haasteesta, otan sen oikein mielellÀni vastaan :) LÀmmintÀ joulun odotusta myös sulle! :)

    VastaaPoista

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 HeissanpÄdej! Ajattelin tehdÀ tÀnÀÀn tuplapÀivityksen, koska minulla laahaa nÀmÀ blogipÀivitykset nyt pahasti Instagra...