maanantai 13. toukokuuta 2024

Oi mitä Orvokkeja

Hyvää myöhästynyttä äitienpäivää äideille, etä-äideille, bonusäideille, 

varaäideille, mummoille, isomummoille, varamummoille ja kaikille,

jotka ovat jotenkin osana lastemme elämässä säätyyn katsomatta! 



Toivottavasti muistin mainita nyt varmasti kaikki! Itse vietin sunnuntaina äitienpäivää aurinkoisissa merkeissä. Hain postista perjantaina aivan ihanan paketin! Silpakan puutarha (@silpakanpuutarha) Tarttilasta lähetti minulle upeita sinisiä orvokkeja kiitokseksi siitä, että autoin heitä yhdessä pienessä jutussa. Minulle se oli aika pieni juttu.


Täytyy sanoa, että heillä on sydän paikallaan, ja paikan omistaja on ihana ihminen! Tällainen muistaminen on aika harvinaista tänä päivänä. Olen ollut kukista tosi iloinen. Käyn ihastelemassa orvokkeja pihalla monta kertaa päivässä, enkä saa niistä kyllikseni 😊 Nyt minulla on kukkia koko kesäksi. Kiitos!! 💚

Minun piti postata tänne tänään jotain äidille suunnittelemistani Lumikukkia-lapasista, mutta nyt en malttanut. Niistä lisää ensi kerralla 😊


Kikkajohanna





2 kommenttia:

  1. Oi kun kiva yllätys lähettää kukkia. Jään odottelemaan Lumikukkia lapasia, nimi on ihanasti oivallettu!

    VastaaPoista

Naisellekin sopivat kalatumput

NEULE 14/2024 Heissan! Nyt laitoin peruutusvaihteen päälle ja peruutin vilkut välkkyen ajassa taaksepäin. Tarkkaan ottaen helmikuulle asti j...