perjantai 23. kesäkuuta 2023

Kumman ohjeen haluaisit mun blogiin?

 Heissan ja hyvää juhannusta!

Koska kesä on kauneimmillaan ja on juhannus, olen mietiskellyt, että voisin laittaa tänne blogiin jonkun uuden kivan sukkaohjeen. Mulla on kuitenkin sen kanssa nyt pienehkö ongelma. En osaa päättää, kumman ohjeen laitan. Pyydänkin nyt sun mielipidettä asiaan. 

Tässä ovat vaihtoehdot:

1. Viluvarpaan unisukat

Langat Novita Nallea, puikot 2,5 tai 3mm.

2. Sweet 70’s sukat

Langat Rotvallia, puikot 2,5 tai 3 mm.  

En laita molempia ohjeita yhtä aikaa, jotain täytyy säästää sukanvarteen syksyä varten. Jos innostun laittamaan uusia ohjeita blogiin vielä myöhemminkin. Odottelen vastauksia nyt pari päivää ja laitan ohjeen blogiin ensi maanantaina. Nyt en höpöttele sen enempää, jatketaan jussia vielä pari päivää! 😊

Kikkajohanna




7 kommenttia:

  1. Äänestän nalleja eli 1. Molemmat on kyllä hienoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kiva :) Laitoin saman kyselyn myös Instaan, joten katsotaan miten tässä käy :)

      Poista
  2. Minä tykkään enemmän tuosta 2. Vaikken osaakaan kirjoneuletta, niin voisin silmukoida ainakin osan kuviosta omiin sukkiini

    VastaaPoista
  3. Minäkin valitsen nuo 70-luvun sukat; aivan ihanat😍😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin Irkku se tässä kommentoi😅

      Poista
    2. Kiitos! Laitoin just sen ohjeen tänne blogiin 😊

      Poista

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 Heissanpådej! Ajattelin tehdä tänään tuplapäivityksen, koska minulla laahaa nämä blogipäivitykset nyt pahasti Instagra...