perjantai 17. syyskuuta 2021

2000 seuraajaa

Kiitos.

Jokaisella meistä on varmasti joku unelma, tai ainakin toive tai haave, jonka toivoisi toteutuvan. Se voi olla ihan pieni toive, tai sitten jotain suurempaa. Joskus nämä haaveet sitten toteutuvat tai sitten eivät, ja aina se ei ole tarkoituskaan. Tärkeintä kai on, että niitä on.


Minun omat haaveeni eivät ole suuren suuria. 
Ne ovat aika arkisia. Kunhan saisin jatkaa neulomista tai ettei tämä vanha läppärin romuni hajoaisi ihan vielä. Uskon, että jokaisella minua somessa seuraavalla on myös omia unelmia ja haaveita tai ainakin pikkuriikkinen toive, jonka haluaisi toteutuvan. 


Kunpa tänään ei sataisi vettä tai olisipa kahvi jo valmista. Miksi kirjoitan nyt sitten unelmista.  No. Nyt kun I
nstagram tilini on saavuttamassa 2000 seuraajan rajan, olen valmistellut teille pientä yllätystä ja se liittyy ainakin jollain tavalla unelmiin. Kummoinen se ei ole, mutta olen ainakin yrittänyt 💖


En siis pidä nyt Instagramissa mitään perinteistä arvontaa, sillä minusta se ei tuo iloa kuin yhdelle onnekkaalle ja loput seuraajat joutuvat "pettymään". Sen takia olenkin suunnitellut jotain kaikille ja sen yllärin ajattelin laittaa tänne blogiin ihan näinä päivinä.

No sukkaohjehan se on, arvasi joku ja oikeinhan se oli. Mutta millainen ohje, sen näet vähän myöhemmin. Tämä ohje on jo valmis, eikä minun tarvitse kuin ladata se enää tänne. Kun se on sitten blogissa, se on vapaassa käytössäsi sen jälkeen. 


Laitanpa tähän alle kuitenkin nyt yhden vinkin siitä, millainen sukkaohje tänne on tulossa. Ainakin siinä näyttäisi olevan paljon pikku kukkasia 😎 Sen enempää en siitä kuitenkaan nyt vielä kerro.


Haluan kiittää tähän lopuksi mitä lämpimimmin sinua siitä, että olet ollut mukana seuraamassa minun neulematkaani. Instagram tilini täyttääkin 1. joulukuuta jo neljä vuotta. Toivottavasti viihdyt sivuillani myös jatkossa 😊

Iloisin terkuin, Kikiliakii 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 Heissanpådej! Ajattelin tehdä tänään tuplapäivityksen, koska minulla laahaa nämä blogipäivitykset nyt pahasti Instagra...