torstai 17. elokuuta 2023

Valmiit hääsukat rakkaudella 3

Neuletyöt 19 ja 20 /2023

 Vakavasti puhuen


Paljon on piiperretty ja puserrettu viime päivinä, mutta nyt nämä nuorenparin häälahjasukat ovat valmiit, ja vielä ihan hyvissä ajoin ennen tärkeää päivää. Mun täytyy vielä viimeistellä sukat, eli päätellä langanpäät, kylvettää sukat etikkavedessä ja antaa kuivua pötköblokkien päällä kuiviksi. Sitten ne täytyy vielä paketoida jotenkin nätisti 💚

Jos joku miettii nyt tätä asiaa, niin kyllä, mä todellakin olen suunnitellut nämäkin sukat itse alusta lähtien. Mä en käytä juurikaan Pinterestiä apuna, koska mä olen sille allerginen. Mä tiedän, että sieltä löytyy lähes kaikkien mun suunnittelemien sukkamallien kaaviot ja kuvat, mikä on mun mielestä sinänsä vähän jopa hölmöä.

Samat kuvat ja kaaviot olisivat tarjolla kaikkine ohjeineen täällä mun blogissa ja aivan ilmaiseksi.  Paikka, josta mä etsin ideakuvia vaikka siihen, miltä leppis näyttää, löytyy googlen kuvahaulla. Hyvin usein nämä kuvat ovat vielä valokuvia. Sieltä mä sitten katson, montako pilkkua sillä leppiksellä on ja missä 😊

Jos käy niin, että mä lainaan jotain ideaa tai kuvaa netistä, niin silloin mä yritän mainita sen aina lähteen tai linkin kera, jos se vaan on mahdollista. Mun tärkein inspiraation lähde on aina sukkien saajan mieltymykset ja toiveet, jos niitä sattuu olemaan. 

Nyt anteeksi kovasti tämä avautuminen, en sanonut tätä todellakaan pahalla. Tulipahan vaan tällainenkin asia mieleen, peace 💚

P.S. Olisiko nyt aika laittaa tänne joku ohje taas ilmaiseksi 😊 Vaikka se Viluvarpaan unisukat -ohje, mitä tuumaisit siitä? 😊


Kikkajohanna




2 kommenttia:

  1. Todella hienot sukat! Vähän samat ajatukset Pinterestin suhteen - tykkään selailla siellä neulekuvia ja ruokareseptejä (ennemmin niitä kuin uutisia) ja yrittäjät saa sitä kautta myös myyntiä, mutta sitten taas kuinka siellä jaetaan ohjeita ilman suunnittelijoiden lupaa yms. Ei se inspiraatio minullakaan tule pinterestin kautta, yleensä se idea jostain on tullut jostain muualta päähän, jota lähden sitten toteuttamaan.

    Mutta jännä oli kun haaveilin jostain vauvan neulotusta haalarista instagramissa niin yhtäkkiä pinterest esittelee mulle vauvan haalareita, niin sitä taitaa nämä toimia yhteen tai sitten se oli sattumaa. Joskus jotain ohjeita saatan ettiä myös Pinterestin kautta, siten että se johtaa sinne alkuperäiseen sivustoon esim. novitalle. (Tosin tämän voisi tehdä myös googlen kautta).

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiitos! Kyllä, se on aika harmi, että Pinterestissä jaetaan suunnittelijoiden maksullisia ohjeita ilman lupaa :( Juu, en usko että on sattumaa se, että Pinterest on esitellyt vauvan haalareita. Ne on ne evästeet joilla niillä on lupa seurata sua somessa (kuulostaa vähän salaliittoteorialta, muttei ole :D) Mullekin käy niin, että jos mä käyn vaikka Kärkkäisen sivuilla katselemassa auton perävaloja, niin hetken päästä Facebookissa pyörii autojen perävalomainoksia mun sivuilla :D Se on oikeastaan jopa aika pelottavaa, että näin tapahtuu :O

    VastaaPoista

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 Heissanpådej! Ajattelin tehdä tänään tuplapäivityksen, koska minulla laahaa nämä blogipäivitykset nyt pahasti Instagra...