sunnuntai 6. elokuuta 2023

Polttarisukat osa 2

Neuletyö 18/2023

Heissan! 

Viikko on taas vierähtänyt ja ensi yöksi tai aamuksi odotellaan vuosisadan myrskyä. Toivottavasti siitä ei tule ihan kamalan kova, ja tuhot pysyisivät kohtuuden rajoissa. Sitä jännityksellä odotellen! Mä olen saanut tässä reilu viikon aikana ensinnäkin nämä polttarisukat nyt valmiiksi ja aloitellut tyttären hääsukkien neulomista. Mä sain nuo tyttären morsian sukat siis viimeinkin suunniteltua.

Hmmm. Mä en enää muista mitä mun piti kertoa näistä sukista, enkä mä tietenkään kirjoittanut niitä juttuja ylös silloin kun sukkia tein. Kovasti mulla kuitenkin jotain asiaa oli :D Sen mä muistan. No. Tässä nämä sukat nyt ovat valmiina vähän joka kulmasta kuvattuina. Värien ja kuvioiden yhdistelmät ovat sukissa vähän hurjanlaisia, mutta mä itse miellän polttarit vähän sellaisiksi villimmän puoleisiksi pippaloiksi.

Sillain hyvällä tavalla.

Kirkossa tai siviilivihkimisessä on sitten aika vakavoitua ja astella arvokkaasti avioliiton satamaan. Jos näiden sukkien luonnetta haluaa muuttaa rauhallisemmaksi, niin sehän onnistuu tietty hyvin pitkälti värejä vaihtamalla ja ehkä jättämällä nuo sexy-tekstit sukan pohjasta pois. Ohjetta mä en ole ajatellut näihin sen kummemmin kirjoitella ja laittaa minnekään.

Tässäpä näitä kuvia ja tunnelmia tällä erää, palaillaan taas asiaan! Ensi kerralla mä ajattelin kertoilla miten mun tyttären hääsukat syntyivät, vaikka mä alun perin päätinkin, että ne ovat salaisuus häihin asti. Multa loppui niiden kanssa nimittäin jossain vaiheessa usko. Loppu kuitenkin hyvin, kaikki hyvin. Toinen sukka on jo puikoilla ja sukista tulee ihan kivat.

Kikkajohanna





4 kommenttia:

  1. Voi miten taidokkaita sukkia sinä teet. Jotkut ne vaan osaa, minä en. 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiito sulle :) Sun virkkaamat kettuhääparit ja muut hahmot on myös aivan vertaansa vailla, niitä ei voi kuin ihailla! :)

      Poista
  2. Se on muuten jännä ettei välillä muista mitä sukista pitikään kertoa :D Itselle käy välillä samalla tapaa. Mutta nämä ovat hienot että ansaitsevat kyllä oman postauksen ja paljon ihastelemista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle! <3 Kyllä se on varmaan niin, ettei se vanhuus tule yksin, ainakaan mulla :D Mulla on monesti niin, että mä mietin ja suunnittelen mielessäni jo seuraavia sukkia ennenkuin ekatkaan sukat ovat vielä valmiit ja unohdan sen takia mitä edellisistä pitikään sanoa :D

      Poista

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 Heissanpådej! Ajattelin tehdä tänään tuplapäivityksen, koska minulla laahaa nämä blogipäivitykset nyt pahasti Instagra...