torstai 6. tammikuuta 2022

Lumi lumi ukot -sukat osa 2

 Neuletyö 5 / 2022 osa 2

Heippa ja hyvää loppiaista!

Oletko sä kerännyt joulukoristeet jo pois? Mä en ole vielä, mutta tänään se pitäisi tehdä. Viime vuonna mulle kävi niin, etten jaksanut viedä joulukoristeita varastoon ollenkaan, vaan koristelaatikko pyöri mun kämpässä koko vuoden aina jossain nurkassa.

Sitä edellisenä vuonna mä vein koristeet varastoon vasta juhannuksena 😄 Tein siis tänä vuonna oman elämäni enkat tässä asiassa 😄 Tänään aion kerätä koristeet kyllä laatikkoon, mutta se jää nähtäväksi, koska ne päätyy varastoon.

Mitä tuli neulottua analyysi

Eilisen päivän neulesaldo oli kohtalainen. Ensimmäinen beige lumiukkosukka valmistui aamusella ja tänään aloitin toisen sukan neulomisen. Mun pitäis miettiä vielä, teenkö tuolle siniselle sukalle parin vaiko en. Olisi hölmöä jättää se parittomaksi tai heittää roskiin. Sitäkin on joskus sattunut 😎

Tunnustuksia

Mitä sä teet parittomille sukille? Jääkö ne pyörimään jonnekin kaapin perukoille ja teetkö niille jossain vaiheessa parin? Vai teetkö niinkin radikaalisti, että heität sukan jossain vaiheessa roskiin?

Mulla tulee noita parittomia sukkia aika vähän, kun mulla on tapana neuloa kaikki sukat tosi tunnollisesti valmiiksi. Tunnustan, että välillä se tuntuu todelliselta tervan juonnilta, kun haluaisi päästä neulomaan jo uutta sukkaa tai lapasta. 

Tunnustanpa senkin, että joskus on joku sukka mennyt roskiinkin, kun olen oikein hermostunut eikä neulominen ole kerta kaikkiaan vaan sujunut. Näin kirjoitettuna tämä asia kuulostaa ihan kamalalta. Kuka voi heittää sukkia roskiin? Öööö. Minä. Mitä hirvittävää tuhlausta!

Nyt kun mietin asiaa tarkemmin, niin oikeastaan mua suorastaan hävettää tämä tunnustus. Tätä ei tapahdu kuitenkaan munkaan elämässä kuin ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Onneksi! Ei siis huolta, mun neulomat sukat on ihan hyvissä käsissä.


Tein nyt sen päätöksen, että neulon tuolle turkoosille sukallekin vielä parin ja sillä hyvä. Mitäpä tuota jahkailemaan enää sen enempää, vaikka mua houkuttaisikin neuloa jo jotain aivan muuta.

Näiden sukkien loppusijoituspaikka tulee olemaan mun oma sukkavarasto eli teen nämä sukat ihan vaan itselleni 😊 Nuo turkoosit sukat annan varmaan jollekin lahjaksi sopivan tilaisuuden tullen.

Lämmöllä, Kikiliakii


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 Heissanpådej! Ajattelin tehdä tänään tuplapäivityksen, koska minulla laahaa nämä blogipäivitykset nyt pahasti Instagra...