lauantai 15. tammikuuta 2022

Ajantasalla ja vuoden the kuva

Ajantasalla

Nyt ollaan ajan tasalla tässä neulepäiväkirjassa eli tänään kirjoitan tätä ihan oikeesti tänne. Tämä päivä on mennytkin tänne kirjoitellessa, mutta kohta nappaan iltateen mukaan ja uppoudun neulenojatuoliini neulomaan uusia pupusukkia. 

Tässä työhön valitut langat ja värit. Sen enempää en siitä projektista tällä erää kerro. Neulehuppu odottelee edelleenkin päättelyä ja sen jälkeen se täytyy laittaa oikenemaan märkien rättien väliin yöksi.

Muuten se alkaakin olla jo valmis. Mutta mitä tapahtui niille turkooseille Lumi lumi ukot -sukille. No. Ne makaa keskeneräisinä tuolla korin pohjalla, vaikka juuri pääsin kehumasta, että mä neulon kaikki neuletyöt aina loppuun asti. Tää taisi olla nyt se poikkeus sääntöön 😁 



Vuoden the kuva

Nyt en malta olla laittamatta tähän yhtä kuvaa itsestäni, joka on ehkä kamalin kuva minusta ikinä! Tässä kuvassa ei ole käytetty mitään filttereitä eikä suodattimia eli olen tässä ihan oma itseni naturel al dente ja siltä se näyttää. 

Näytän tässä kuvassa ihan pääsiäisnoidalta. Huomatkaa tuo murhaavan viipyilevä katse mun kasvoilla. Mulle ei ryttyillä 😂😂😂

Jos tunnustan, niin minua tympi ottaa näitä kuvia tuosta neulehupusta eilen illalla itsekseni. En ihmettelisi yhtään, vaikka tämä kuva tulisi joskus jossain vastaan jonain meeminä 😄 Mutta älkää tehkö sitä, pliis. Kivaa lauantaita sulle!

Kikiliakii


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 Heissanpådej! Ajattelin tehdä tänään tuplapäivityksen, koska minulla laahaa nämä blogipäivitykset nyt pahasti Instagra...