lauantai 8. tammikuuta 2022

Kaikkea sitä tuleekin mieleen

Uusia ideoita

Olen maannut tänään koko päivän sängyssä ja ajatellut etten jaksa nousta sieltä ollenkaan. No. Nousin kuitenkin ja kun neuloskelin tuossa, sain idean, kuinkas ollakaan 😁 Mietiskelin juuri, että olisi kiva tehdä kauluri, vaikka sainkin aivan ihanan sellaisen miniältä joululahjaksi 💖 

Niin yksi ajatus johti toiseen ja nyt haluankin neuloa itselleni huputtimen. No mikä se on? No. Se on sellainen huppuhattu tai joku tuubihuivin tapainen juttu. Neulon siis sellaisen putken, jonka voi ujuttaa sitten päähän. You know. Kyllähän sä sen nyt tiedät, vai mitä 😉 En muista nyt millään sen virallista nimeä, joten ristin sen huputtimeksi.



Päivän neulesaldo

Neuletyö 7 / 2022

Olen istunut nyt alkuillan läppärin äärellä ja suunnitellut huputtimeen kuvioita. Teen siihen vain  kaksi kuviota, jotka toistuvat huputtimessa vuoron perään. Vaihtelua neuleeseen tulee sitten väreistä.

Haluan neuloa tämän huputtimen langanjämistä ja pyöröpuikoilla. Langoiksi valkkasin 7 veikan, koska niiden jämiä minulla on paljon. 

Enkä pelkää sitä, että se kutittaa. Mulla on paksu nahka. Loppuilta meneekin nyt sen parissa, aloitin jo neulomisen eli dadaa! Tässä se on. Huputtimen alku 😊

Heippa hei, Kikiliakii


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 Heissanpådej! Ajattelin tehdä tänään tuplapäivityksen, koska minulla laahaa nämä blogipäivitykset nyt pahasti Instagra...