maanantai 31. tammikuuta 2022

Pupujen puutarhassa tapahtuu

No niin

Kuten vähän arvelinkin, niin mun into kirjoittaa tänne blogiin joka päivä jotain lopahti tässä pariksi viikoksi kokonaan. Syynä ei ollut se, että olisin kyllästynyt  koko juttuun. 

Syynä oli se, että minua pyydettiin yllättäen mukaan yhteen neuleprojektiin ja olen ollut siitä aivan täpinöissäni. Olemme siis suunnitelleet tätä projektia tässä nyt parisen viikkoa tosi tiiviisti.

Nyt kun suunnitelmat alkaa olla jo suurin piirtein selvät, tuli mieleen, että tännekin olisi hyvä  kuulumisia kirjoitella. Ja oikein mielelläni kirjoittelenkin! 💖 

Minusta tämä bloggaaminen on mukavaa puuhaa. Sukkasaldokin on kasvanut tässä parin viikon aikana melkein kolmella valmiilla sukkaparilla, jotka esittelen teille täällä vähän myöhemmin 😊


Päivän neulesaldo

Neuletyö 8 / 2022

Nyt ne on sitten valmiit, tämän vuoden 8. villasukat ja niiden nimi on, dadaa: 💚 Pupujen puutarha 💚 

Pistin fb-kavereille kyselyn menemään ja pyysin näille super sukille nimiehdotuksia. Niitä tulikin monta ja tämä nimi kuulosti mukavimmalta tällä erää. Nyt olenkin sitten  pullakahvit velkaa yhdelle kivalle ja mukavalle henkilölle tästä nimestä 😊   

Ohje näihin iloisiin pääsiäissukkiin löytyy Lankajengi verkkokaupasta, kuten melkein kaikki muutkin mun suunnittelemat sukkamallit.

Heippa hei, Kikiliakii


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 Heissanpådej! Ajattelin tehdä tänään tuplapäivityksen, koska minulla laahaa nämä blogipäivitykset nyt pahasti Instagra...