maanantai 17. tammikuuta 2022

No nyt on neulomisessa vauhtia

Ooolalaa

Tämä on ollut hyvä päivä niin neulomisen kuin ilmojenkin puolesta! Ulkona on pikku pakkanen, aurinko paistaa ja puikot ovat kilisseet tasaiseen tahtiin.

Päivän neulesaldo

Valmistakin on tullut. Superpuput sukkien, kuten niitä nyt kutsun, ensimmäinen sukka on ihan kohta juurikin valmis ja emäntä ei voisi enää tyytyväisempi tähän olla 😊 Yhden pikku jutun olisin voinut kaaviosta muuttaa, mutta jätin sen nyt tekemättä. 

Minusta nämä sukat on ihan kivat näinkin. Tämä onkin tosi nopsa ja helppo (!) sukkamalli neuloa, olen tehnyt tämän sukan periaatteessa yhdessä päivässä eli tänään 💪😊 Näissä kuvissa olen neulonut sukan vasta kantapäähän asti, mutta todellisuudessa eka sukka on ihan kohta valmis.


Sukkamallin nimi

Älkää kysykö mistä tuo sukkamallin nimi tuli, se vaan oli eka ajatus mikä mulle tuli mieleen tätä sukkaa katsellessa. Jospa noilla pupuilla on joku erityistaito tehdä pääsiäistaikoja 👀

Värit ainakin ovat ihan pääsiäisen värejä, sukista onkin tulossa varsin pirteät ja raikkaat. Tiedän, että olen tosi ajoissa näiden sukkien kanssa, kun nyt on vasta tammikuu eikä ystävänpäiväkään ole vielä tullut.

Näissä sukissa menee kuitenkin vielä aikaa, ennenkuin ne on ohjeineen täysin valmiit. Ne täytyy laittaa vielä testineulontaan, ennenkuin mitään ohjetta voi julkaista. Mulla on muuten kirjoneulomiseen yksi pikku niksi, mutta kerron sen vasta huomenna. Nyt jatkan sukkaputkea, ettei se taas katkea kesken.

Heissanpådei, Kikiliakii


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 Heissanpådej! Ajattelin tehdä tänään tuplapäivityksen, koska minulla laahaa nämä blogipäivitykset nyt pahasti Instagra...