torstai 20. lokakuuta 2022

Halloween mökki -palan OHJE

Huhuu

Hei! Se on viikon päästä jo halloween! Mitä sä aiot tehdä halloweenina? Mä en ajatellut tehdä mitään sen kummempaa. Mä alan olla jo sen verran vanha täti, että musta on paljon mukavampi viettää iltaa kotosalla villasukat jalassa ja katsella jotain kivaa sarjaa, kuin että mä lähtisin jonnekin juhlimaan 😊

Nämä mökkipalat alkaa olla tältä erää nyt pikku hiljaa taputeltu. Tässä on jo seitsemäs pala, johon mä olen tehnyt ohjeen. Mä luulenkin, että mä pamautan vielä nuo vimpat kaksi ohjetta tänne yhdellä kertaa. Mä en jaksa vetkutella niitten kanssa nyt sen enempää 😊

Jos sä mietit ja ihmettelet nyt, mitä nuo mustat hymyilevät möykyt tuolla mökin pihalla on, niin niiden piti olla kurpitsoita😄Mä en ihan onnistunut vangitsemaan nyt niiden sisäistä sielunelämää ja tavottamaan niiden todellista luonnetta noihin möykkyihin. Nyt ne onkin sitten kurpitsojen sijaan ihan vaan örkkejä 😄

Tässä alla nämän palan ohje, ollos hyvä: 


POHJAPALA

Neulo ensin pohjapala perusohjeen mukaan. Neulo palan 14 ensimmäistä sileää kerrosta oranssilla langalla ja loput kerrokset keltaisella langalla. Ohje löytyy täältä:


SILMUKOIMINEN

Silmukoi ja kirjo mökin kuva etc. pohjapalaan alla olevan silmukointiohjeen mukaan. Voit soveltaa ohjetta taas ihan vapaasti jos haluat 😊








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 Heissanpådej! Ajattelin tehdä tänään tuplapäivityksen, koska minulla laahaa nämä blogipäivitykset nyt pahasti Instagra...