torstai 20. lokakuuta 2022

Metsämökki -palan OHJE

Toka vikaa viedään

No heissan jo toisen kerran tänään! 😊 Tässä on tällä kertaa harvinaisen rumin värein varusteltu metsämökki. Ainakin mun mielestä. Itse ajatus tämän mökin takana on loppujen lopuksi aika herttainen, mutta väritys ei niinkään. Mulla ei ollut nyt ihan täysin sopivan sävyisiä lankoja tähän pohjapalaan tällä kertaa.

Niin. Tässä palassa on mukana mun yksi haave. Eli. Jos mä olisin rikas nainen, niin mä haluaisin asua pohjoisessa (Suomessa) sellasessa kelohirsimökissä. Oi että kun se oliskin niiiin mukavaa. Siellä mulla olisi tietty oma huone langoille ja käsitöille ja mä voisin nautiskellen neuloskella menemään siellä takan ääressä kylminä talvipäivinä. Uh huh. Olisi se kyllä mukavaa 💚

Tässä siis metsämökin ohje:


POHJAPALA

Neulo ensin pohjapala perusohjeen mukaan. Neulo palan 14 ensimmäistä sileää kerrosta tummanvihreällä  langalla ja loput kerrokset vaaleanvihreällä langalla. Ohje löytyy täältä:


SILMUKOIMINEN

Silmukoi ja kirjo mökin kuva etc. pohjapalaan alla olevan silmukointiohjeen mukaan. Voit soveltaa ohjetta vapaasti jos haluat 😊









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 Heissanpådej! Ajattelin tehdä tänään tuplapäivityksen, koska minulla laahaa nämä blogipäivitykset nyt pahasti Instagra...