tiistai 18. lokakuuta 2022

Sadepäivän mökki -palan OHJE

Kun sataa vettä

Nyt mun on pakko valitella tähän alkuun sitä, että mun kuvien laatu on välillä tosi huono ja vaihtelee vähän laidasta laitaan 😔 Mulla on käytössä vaan sellanen halpa kännykkäkamera. Mä yritän ottaa sillä kyllä tarkkoja kuvia, mutta aina se ei vaan onnistu 😔 Koittakaa siis kestää 👀

Tämä pala on jatkoa edelliselle syysmökille ja tän nimeksi tulikin Sadepäivän mökki. Tässä palassa värit on kohdallaan ja tunnelma onkin varsin sinisen sateinen. Taivaalta tipahtelee sateen sinisiä pisaroita ja mökin pihalle on ilmestynyt muutama lätäkkö. Onkohan siellä ketään kotona, kun ikkunoissa ei näy valoa. 

Tässä Sadepäivän mökin ohje:


POHJAPALA

Neulo ensin pohjapala perusohjeen mukaan. Neulo palan 14 ensimmäistä sileää kerrosta tumman sinisellä  langalla ja loput kerrokset vaaleansinisellä langalla. Ohje löytyy täältä:


SILMUKOIMINEN

Silmukoi ja kirjo mökin kuva etc. pohjapalaan alla olevan silmukointiohjeen mukaan. Nuo siniset sadepisarat on kirjottu kokonaan vapaalla kädellä sillain, kun niiden paikat on omaa silmää miellyttäneet (katso kuva valmiista palasta). 

Voit soveltaa ohjetta taas ihan vapaasti jos haluat 😊







2 kommenttia:

  1. Nämä on kyllä kivoja mökkipaloja, mitä teet! Sinä aina keksit kaikenlaista jännää:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mulla taitaa olla harvinaisen vilkas mielikuvitus, kun keksin kaikkea tällästä. Joskus ne sitten jopa onnistuu ja joskus taas ei :D

      Poista

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 Heissanpådej! Ajattelin tehdä tänään tuplapäivityksen, koska minulla laahaa nämä blogipäivitykset nyt pahasti Instagra...