perjantai 7. lokakuuta 2022

Viisi varista -terapiasukat done

No heippa! 

Se on lauantai ja ilmassa on pientä syysmyrskyn alkua. Kello onkin nyt vasta 8 aamulla ja täällä on kerrostalo kerrankin hiljainen vielä tähän aikaan. Nyt on siis hyvä kirjoittaa blogia 😊 Mä oon saanut nyt nämä mun terapiasukat valmiiksi ja niiden nimeksi tuli: Viisi varista

Musta näistä sukista tuli ihan kivat, mutta ne oli tosi suuritöiset, kuten arvata saattaa. Tuo jalkaterän päällä oleva pinta oli tosi suuri tila täyttää pienen pienillä kirjontapistoilla. Onneksi mulla oli käytössä siinä villalankoja eikä muliinilankoja. 

Huokaus

Mä tunnustan tässä nyt, että mä huokasin aika syvään sillain salaa, kun mä sain nämä sukat vihdoinkin valmiiksi. Näiden ompeluun meni tunteja. Nyt mulla onkin sitten sellanen olo, että mä en tarvi terapiaa nyt kyllä vähään aikaan 😄 Joo'o. Miksi mä sitten tein nämä sukat.

Mulle tuli vaan tämmönen idea mieleen ja mä halusin kokeilla sitä, meni se sitten syteen tai saveen. Mä olen tosi kiinnostunut kaikesta uudesta ja mä otan tällaset jutut vastaan sellasina positiivisina haasteina. Mä siis pidän itseni haastamisesta ja mun motto neuloessa tahtoo ollakin se, että melkein kaikkea pitää kokeilla kerran. 

 

No. Tämä idea on nyt kokeiltu. Täytyy sanoa, että mitkään käytännölliset sukathan nämä ei ole. Ne kestää kyllä varmaan villapesun pyykkikoneessa, mutta tuo sukan päällinen on aika paksu ja tönkkö kaikesta tuosta kirjomisen määrästä. 

Mä aattelinkin laittaa nää sukat ihan koristeeksi jonnekin ja ne käy myös varmaan ennen sitä mutkan kuvapiirin pienessä näyttelyssä jossain vaiheessa. Nyt mä en höpöttele teille tällä kertaa tämän enempää. Palataan taas, mä aattelin laittaa noista Luontopolku -sukista tänne vielä muutaman kuvan 😊

Terkuin, Kikkajohanna




5 kommenttia:

  1. Onpa ihanat ja värikkäät!!😍😱

    VastaaPoista
  2. Kertakaikkiaan ihanat - olisi kyllä kiva kokeilla tuotakin ideaa jollain tavalla toteutettuna. Noihin varmaan voisi tehdä jo heti kaksinkertaiset pohjat, että kestäisivät mahdollisimman kauan - ovat oikein terapiasukat käyttäjäälleenkin <3

    VastaaPoista
  3. Jestas sentään - ihanaa että löysin blosigi - jospa löytäsin joskus taas aikaa ottaa kunnolla puikot käteeni... sillä olen kyllä villasukkafriikki ja parhaana vuonna kudoin 27paria sukkia... onhan niitä nyt käytössäkin liki 70paria, joten siinä mielessä ei tarvetta - mutta sulla niin ihania, että minultahan puuttuu näistä vaitka ja mitkä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! :) Pidin tässä pari viikkoa lomaa ja nyt palailen takaisin blogiin. Ihanaa, että olet löytänyt blogini ja tervetuloa seuraamaan mua! <3 Wau, 70 paria sukkia on jo tosi paljon, mutta voiko niitä olla koskaan liikaa ;)

      Poista

SUKLAA- ja MANSIKKASYDÄN LAPASET

NEULEET 7 ja 8/2024 Heissanpådej! Ajattelin tehdä tänään tuplapäivityksen, koska minulla laahaa nämä blogipäivitykset nyt pahasti Instagra...