sunnuntai 16. lokakuuta 2022

Lemmenmökki -palan OHJE

Sananen Lemmenmökistä

Tämän lemmenmökin silmukointiohje on vilahtanut täällä blogissa jo varmaan pariinkiin otteeseen, mutta mä unohdin laittaa siihen koko ohjeen vaikka lupasin. Tässä se nyt on 😊 Mä olen päättänyt nyt, että mä en tee sitä tyynynpäällistä, vaan laitan kaikki nämä uudet palat siihen mun perintöpeittoon. 

Mulla onkin siihen paljon uusia ideoita. Mä toivon vaan taas sitä, että vuorokaudessa olis ainakin 60 tuntia ja mulla olis neljä kättä, että mä ehtisin tehdä kaiken sen mitä haluan 😳 Eikä kyse ole ajanpuutteesta vaan siitä, että mä en malttais millään tehdä entisiä juttuja valmiiksi. Mä oon sellanen "heti mulle kaikki tänne nyt" tyyppi 😄😄

Tässäpä tämä ohje on:


POHJAPALA

Neulo ensin pohjapala perusohjeen mukaan. Neulo palan alaosa pinkillä ja yläosa vaaleanpunaisella  langalla. Ohje löytyy täältä:

Pohjapalan perusohje

SILMUKOIMINEN

Silmukoi ja kirjo mökin kuva etc. pohjapalaan alla olevan silmukointiohjeen mukaan. Voit myös soveltaa ohjetta ihan vapaasti jos haluat 😊


Neulomisen iloa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sometauko alkaa olla ohi

 NEULE 16/2024 Selityksiä selityksiä. Siitä on tasan kolme kuukautta, kun kirjoitin tänne viimeksi. Olen ollut hirvittävän väsynyt. Heräsin ...